محل تبلیغات شما

راه هایی موثر در دیجیتال مارکتینگ

امروزهدیجیتال مارکتینگمی shy;تواند به تمامی کسب shy;و کارshy;ها رونق دهد. این مسئله کاملا روشن است، ولی مشکل از جایی شروع می shy;شود که برخی صاحبان کسب shy;و کارها، علی الخصوص صاحبان کسب shy;و کارهای سنتی، این روش را بیهوده و هزینه shy;بردار تصور می shy;کنند.

در مقابل روشshy; های پرهزینه برایدیجیتال مارکتینگ، تکنیکshy; هایی از این علم وجود دارد که با هزینه shy;ی به مراتب کمتر اما موثرتر می توان نتیجهshy; ی قابل توجهی گرفت.

در ادامه با برخی از این روش shy;ها آشنا می shy;شویم:

راه های موفقیت در دیجیتال مارکتینگ

ترافیک هدفمند

برخی بر این باورند که ترافیک زمانی معنا پیدا می shy;کند که ورودی shy;های سایت از مرز چند هزار یا چند صد هزار عبور کند! این باور اشتباه بسیاری از صاحبان کسب shy;و کارها است. آنshy;ها نمی shy;دانند که استفاده درست از ظرفیت ترافیک در دیجیتال مارکتینگ تنها محدود به کمیت مخاطبان نیست بلکه کیفیت ترافیک است که بر میزان فروش اثر گذاری دارد.

ایجاد ترافیک زیاد، زمان و هزینه shy;ی بسیاری را میshy; طلبد. اگر امروزه سایتshy; هایی با ورودی shy;های روزانه بالای میلیون ها نفر وجود دارند، این ترافیک را مدیون سالshy; های حضورشان در فضای وب و صرف هزینه shy;های بسیار بالا هستند.

البته که حضور موثر در فضای وب یا موتورهای جستshy; و جو زمانshy;بر است، اما می shy;توان با کاهش هزینه shy;ها و تغییر برخی استراتژی shy;ها، بهترین نتیجه shy;ها را در زمان کوتاهی گرفت.

یکی از راه shy;های موثر و کم shy;هزینه، ایجاد ترافیک هدفمند است. ترافیک هدفمند نرخ فروش را بیشتر می shy;کند و هزینه shy;ها را کاهش میshy; دهد. در ترافیک هدفمند، وظیفه shy;ی اصلی جذب کاربرانیshy;ست که به خریدار تبدیل شوند.

با تعیین استراتژی ترافیک هدفمند، هزینهshy; های مارکتینگ صَرف مشتریان بالقوه می shy;شود. یعنی افرادی که در جریان کسبshy; و کار شما حضور دارند اما محصول خود را از روش های دیگر تامینshy; می shy;کنند. این افراد در مرز تبدیل شدن به مشتریان شما هستند و شما باید برای جذب این گروه، برنامه shy;ی ویژهshy; ای را طراحی و اجرا کنید. تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل، بسیار کمshy; هزینه و از طرفی بسیار موثر است.

در استراتژی ترافیک هوشمند، اصل ایجاد نیاز برای کاربران و جذب مشتریان جدید، کمرنگ جلوه داده می shy;شود و تمرکز اصلی بر روی کاربران با نرخ تبدیل بالا است.

افزایش آگاهی

ldquo;74درصد از خریداران آنلاین، قبل از خرید تحقیقات اینترنتی می shy;کنند.rdquo;

شاید همین یک جمله دلیل کافی برای شروع تولید محتوا باشد. امروزه کاربران توسط فضای وب وشبکه shy;های اجتماعی، بمبshy; باران اطلاعاتی می shy;شوند. به این معنی که کاربر با یک جستshy; و جوی ساده می تواند به هزاران منبع اطلاعاتی در هر زمینه shy;ای دسترسی پیدا کند. با توجه به ایجاد چنین بستری، وب فارسی از محتوای غنی در زمینه shy;های مختلف بیshy; بهره مانده است. در این شرایط اگر تولید محتوای غنی صورت بگیرد، این محتوا در فضای وب فارسی پادشاهی میshy; کند.

زمانی کهتولید محتوابا مشکل روبه shy;رو شود،بازاریابی محتوانیز تحت تاثیر قرار میshy; گیرد و کسی می shy;تواند در این مسابقه پیروز شود که گوی و میدان تولید محتوا را در دست بگیرد.

یکی دیگر از راه shy;های افزایش آگاهی در زمینه کسبshy; وکار، اینفلوئنسرshy;ها هستند. این افراد با توجه به محبوبیتی که در بین عموم مردم دارند و تاثیری که از این طریق بر دنبال کنندگان خود می shy;گذارند، اهمیت بسیار بالایی در دیجیتال مارکتینگ دارند.

در اینفلوئنسر مارکتینگ، اینفلوئنسر خود را به عنوان یک مشتری بالقوه نشان میshy; دهد و با استفاده از محصول یا خدمت، به طرفداران خود این پیام را می shy;دهد که چگونه محصول (خدمت) شما، نیازshy;هایشان را رفع می shy;کند. اگر برنامه shy;ی مشخصی برای اینفلوئنسر مارکتینگ داشته باشید و به درستی آن را اجرا کنید تاثیرگذاری بیشتر و هزینه shy;ی کمتر، نتیجهshy; ی نهایی کار شما خواهد بود.

راه هایی موثر در دیجیتال مارکتینگ

افزایش نرخ PPC

Pay-Per-Click پرداخت به ازای کلیک یکی از روشshy; های مرسوم دردیجیتال مارکتینگاست. در این نوع تبلیغات به ازای هر کلیک بر روی لینک، مبلغی از اعتبار گوگلی شما کسر می شود. 40 درصد از کسب shy;و کارshy;های کوچک و نوپا از این روش برای افزایش ترافیک سایت استفاده میshy;کنند. عملیات بهینه سازی برای موتورshy;های جستshy; و جو (سئو) زمانshy;بر است، اما در روش PPC شما در یک بازه کوتاه، ترافیک سایت را افزایش میshy; دهید.

این نوع افزایش ترافیک شاید در نگاه اول موقتی باشد و در ادامه با ریزش همراه شود، اما نکته shy;ی مهم در این روش افزایش ترافیک نیست بلکه دریافت اطلاعات کاربران است. همانطور که می shy;دانید اطلاعات در دیجیتال مارکتینگ همه چیز است!

یکی از عواملی که باعث ریزش کاربران در روش پرداخت به ازای کلیک می shy;شود، هدایت کاربر از طریق محتوا دروغین است. وقتی کاربر بر روی لینک یا بنر سایت شما کلیک می کند و با محتوایی غیر از محتوا ادعا شده روبه shy;رو میshy; شود به سرعت سایت شما را ترک می shy;کند. اینshy; کار علاوه بر تاثیر منفی سئو، به برند شما نیز ضربه میshy; زند.

شبکه های اجتماعی

حضور و فعالیت درشبکهshy; های اجتماعییک روش ایده shy;آل برای بازارایابی با هزینه shy;ی اندک است. شبکهshy; های اجتماعی در سال shy;های اخیر با استقبال بسیار زیادی از سوی مردم روبه shy;رو شدند. هرچند برخی از دیجیتال مارکترها، مخاطبان حاضر در شبکه shy;های اجتماعی را نادیده و کمshy; ارزش می shy;دانند، اما نمیshy; توان از این جمعیت انبوه حاضر در شبکه shy;های اجتماعی چشم پوشید.

تعمیر کار تخصصی آیفون تصویری

هر چی که درباره فراسه باید بدونید !

عصر جدید با آیفون های تصویری

shy ,های ,ترافیک ,ی ,هزینه ,میshy ,می shy ,shy های ,هزینه shy ,shy ی ,کسب shy

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
anarinan sililisra Steven's life terfoasofgolf آشنایی با انواع تجهیزات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و سیگما زلزله fanouskhial کابینت سازی نیستاگرام